**DONOTDELETE**
(Гость)
13:31 17/04/2013
Re: Автосалон РосАвто на Салютной

віддав цьому СТО свою машину КІА Ріо для заміни й фарбування двох дверей — робота замість кількох днів зайняла 21!
Ніхто не дзвонив не тільки, щоб вибачитися, не дзвонили навіть просто попередити про затримку. Самому довелося з'ясовувати, що в них, бачите, майстер захворів. Ладно, з ким не буває форс-мажорів? Хоча в даному випадку — який форс-мажор? Це СТО чи театр одного актора? Мав бути інший фахівець на заміну. Немає — значить економлять на зручності клієнтів.
Став вимагати знижку. Дали 15%. Але перед тим вартість накрутили на ті ж 15%: “тут така дорога фарба виявилася, ми самі не очікували...”.
Отже, не втратили вони ті кільксот гривень на знижці. Але ще до цього ремонту я планував зробити комплексну бесшумку, кондиціонер полагодити. Думав, у них. Звичайно, що тепер не буду навіть наближатися до цього сервісу.
Цю ситуацію вони могли використати, щоб отримати лояльного клієнта — і я приніс би їм нові замовлення, що не тільки компенсувало б їм знижку, а й дало новий прибуток. Замість цього вони вибрали варіант, при якому програли обидві сторони — вони не отримають нових замовлень, я — компенсації за затримку.
Очевидно, директор не зацікавлений в розвитку бізнесу — тільки в сьогоднішньому результаті. Жаль.


Наши друзья: Днепропетровский рыболовно-охотничий портал Украинский клуб Lanos StreetRacing Club in Kharkov Lanos Club

Правила форума UAvto-Forum

Powered by UBB.threads™ 6.5.5